شهروند گرامی
با سلام و احترام
در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و پاسخگویی سریع و صحیح به شکایات شما مربوط به هر کدام از خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و عملکرد ادارات کل استانی و ستاد و سایر موارد ..... سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعتراضات کانون؛ به منظور خدمت رسانی به کلیه عموم جامعه طراحی و پیاده سازی شده است لذا خواهشمند است قبل از هرگونه اقدام و ثبت شکایات راهنمای ذیل را بصورت کامل مطالعه فرمایید
عنوان خدمت | مدیریت خدمات دولت | نوع خدمت | گردش کار و زمانبندی | توافقنامه سطح خدمت | سوالات متداول | نظرسنجی | مراحل | بستر ارائه خدمت | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سایت | پست الکترونیک | تلفن | راهنمای دیجیتال | ||||||||||
آموزش غیر مستقیم فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در مراکز فرهنگی و هنری کانون | الکترونیک | 021-88971369 | |||||||||||
برگزاری دوره های آموزش زبان های خارجی | الکترونیک | 021-91070008 |