شهروند گرامی

  با سلام و احترام

  در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و پاسخگویی سریع و صحیح به شکایات شما مربوط به هر کدام از خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و عملکرد ادارات کل استانی و ستاد و سایر موارد ..... سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعتراضات کانون؛ به منظور خدمت رسانی به کلیه عموم جامعه طراحی و پیاده سازی شده است لذا خواهشمند است قبل از هرگونه اقدام و ثبت شکایات راهنمای ذیل را بصورت کامل مطالعه فرمایید

  • مسئوولیت  قانونی مطالب ثبت شده در سامانه بر عهده شاکی خواهدبود .
  • تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.
  • شکایتهایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده ویا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد.
  • در صورتیکه قبلاً شکایتی به سازمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است از ارسال مجدد همان شکایت یا گزارش خودداری نمایید.

 

 

عنوان خدمت مدیریت خدمات دولت نوع خدمت گردش کار و زمانبندی توافقنامه سطح خدمت سوالات متداول نظرسنجی مراحل بستر ارائه خدمت
سایت پست الکترونیک تلفن راهنمای دیجیتال
آموزش غیر مستقیم فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در مراکز فرهنگی و هنری کانون الکترونیک

021-88971369
برگزاری دوره های آموزش زبان های خارجی الکترونیک

021-91070008



شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت