راهبرد مشارکت مصوب 

 

   طبق بند 2 ماده 9 تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست­ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه­های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید

   چشم‌انداز سازمانی کانون برآن است که با بهره‌مندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضه‌ی تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به «سازمان»ی معیار در حوزه‌ی کودک و نوجوان تبدیل شود.تقویت و اعتلای حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های این سازمان قرار دارد.

   لذا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه­ های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح است، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود است. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد‌های حاصل تعاملات دوسویه‌، انتخاب راهبرد‌های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان‌پذیر است که مخاطب،میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات،پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

 

    در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات ازطریق موارد زیر دریافت نمایند:

        *  کلیه شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌ “سامد” ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های شما به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند

        * کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شکایات در این لینک که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره قرار داده ‌شده است، ارسال نمایند.

        * کلیه شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌ « جمع آوری الکترونیکی و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات دستگاه» در این لینک  ارسال نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود.

        * کلیه شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌»دریافت پیشنهادات مردمی دررابطه با بهبود ارایه خدمات» در این لینک  ارسال نمایند؛ و ما را در ارتقاء سطح خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان یاری کنید.

        * کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ، پیشنهادات و انتقادات در این لینک که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره قرار داده‌شده است، ارسال و نمایند.  

        * شهروندان می توانند از طریق منو «تماس با ما» ، شماره تلفن،  مدیران و مسئولان اداره را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند.

 

لیست اخبار صفحه :2
انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری به صورت مجازی برگزار می شود
انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری به صورت مجازی برگزار می شود

انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری به صورت مجازی برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ فاصله اجتماعی اعضای انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان به صورت مجازی جلسه ی نقد آثار شعر خود را برگزار کردند.

فراخوان بازی سازی
"تعطیلات نوروز را در خانه بازی سازی کنیم"

فراخوان بازی سازی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: این نوروز را در خانه بمانیم و بازی سازی کنیم، بیایید این بهار را شادتر از همه بهارهایی که داشته ایم کنار هم بمانیم تا ارمغانش سلامتی و شادی برای همه باشد.

مهرواره نقل سپید خنده
نقل سپید خنده عیدی کانون پرورش فکری استان اصفهان به کودکان و نوجوانان

مهرواره نقل سپید خنده

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای کودکان و نوجوانان اصفهانی که امسال در خانه ماندند نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز را با عنوان نقل سپید خنده برگزار می کند.

نمایش دوباره آثار کانون در پرتال اینترنتی پیک امید
نمایش دوباره آثار کانون در پرتال اینترنتی پیک امید

نمایش دوباره آثار کانون در پرتال اینترنتی پیک امید

تولیدات سینمایی و تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل استقبال مخاطبان، برای دومین بار روی پرتال اینترنتی کانون پخش می‌شود.

«بهار در خانه»، مهرواره‌ای برای نوروز کودکان و نوجوانان ایرانی

«بهار در خانه»، مهرواره‌ای برای نوروز کودکان و نوجوانان ایرانی

در بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» علاقه مندان به این هنر می توانند از موضوع های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

نمایش فیلم‌های‌ سینمایی کانون در اینترنت، هر روز یک فیلم
نمایش فیلم‌های‌ سینمایی کانون در اینترنت، هر روز یک فیلم

نمایش فیلم‌های‌ سینمایی کانون در اینترنت، هر روز یک فیلم

کانون پرورش فکری به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تعطیلی، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند.

مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان‌ اصفهان معرفی شد
مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان‌ اصفهان معرفی شد

مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان‌ اصفهان معرفی شد

طی مراسمی روز یکشنبه 25 اسفند ماه سیدمحمد قلمکاریان به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و از زحمات مهدی قربانی مدیر کل سابق کانون نیز قدردانی به عمل آمد.


شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت